Godišnja skupština: Velika Gorica, 19.prosinca 2017 godine.-
IZVJEŠĆE UPRAVNOG ODBORA PU „TUROPOLJE“
Za vremenski period od posljednje skupštine 15.12.2016g. pa do dana 19.12.2017 godine.-
Upravni odbor PU Turopolje kojeg čine Dario Frangen kao predsjednik odbora i čl.: Nikola Brnada,Ivica MIrenić,Milorad Pletikapa,Mario Zbačnik,Tomislav Zubec,Igor Klarić, Miroslav Antolčić i Branko Piculek, je kroz kalendarsku godinu 2017, do dana 19.12.2017.godine održao ukupno osam sastanaka upravnog odbora i jedan sastank sa tijelima i udrugama Zagrebačke županije ,dvije skupštine HPS-a,održana dva sastanka sa LAG-om Zrinska gora-Turopolje,te sudjelovalo na šest sastanaka radne skupine za upravljanje prirodnim resursima grada Velika Gorica, kojom prilikom se raspravljalo, pripremalo i donijelo više odluka za rad udruge, a koji je popraćen od članova nadzornog odbora ove udruge koji su na sastancima UO sudjelovali permanentno.
Tijekom sastanaka UO PU Turopolje je razmatralo, raspravljalo o sljedećem:
-Donacija meda u 2016 godini kojom prilikom je prikupljeno 30 kg meda i doniran potrebitima u centru za djecu s posebnim potrebama u V.Gorici, .Tom prilikom odlučeno je da se donacije i nadalje provode,te da to preraste u tradiciju udruge, za koje je i ove godine prikupljena 100 teglica meda od članova naše udruge od čega je polovina donirana centru za djecu s posebnim potrebama V.Gorica,a pola udruzi „Humanitarka Legalis“ koji će iste donirati u paketima za potrebite s područja Grada i triju općina Orle,Kravarsko i Pokupsko.
-Od ove godine donacija ide pod zajedničkom etiketom,logom udruge na poklopcu , što će se i nadalje provoditi pri sličnim događanjima.
-Sprovedena je anonimna anketa između članova udruge s ciljem prikupljanja smjernica,prijedloga pohvala i pokuda na i za rad udruge,a koja je i sprovedena prilikom sakupljanja članarine početkom godine.
– Izvršena je analiza kategorizacije članstva ,te je razmatran i način nagrađivanja članstva , bilo kao pohvala,priznanje ili nagradu kroz opremu, što je još u radu.
-Izvršena je modernizacija web-a udruge i nadogradnja programa koja je omogućila jedinstvenu bazu podataka za udrugu i njene članove.
-Razmotren je i prijedlog da se u predavanja u zimskom razdoblju uključe i članovi udruga, neovisno o temama i na taj način unaprijede već do sada kvalitetna predavanja, odnosno da prema želji prikažu neki svoj način rada ili tehnologije za koji smatraju da je dobar i trebalo bi ga podijeliti sa drugim članovima udruge.
-Odlučeno je da se svim članovima izda iskaznica sa slikom i svim relevatnim podacima potrebnim kako pčelaru tako i udruzi,a što je zaživjelo 31.01.2017 godine, zahvaljujući novom programu,već prije navedenom.
-Raspravljano je i o odluci ministarstva poljoprivrede i odluci APN-a kojom se od pčelara traži upis u JRDŽ,o čemu je članstvo izvješćeno u nekoliko navrata.
-NO je prisustvovao sastanku LAG-a Zri.g.-Turopolje u kojem je upoznat sa mogućnostima kako udruge tako i članova,a koje se nude i mogu ostvariti preko LAG-a. Također je i izvršena prezentacija članstvu 14.03.2017g. Članovima udruge je i predstavljena web platforma namijenjena pčelarima pod nazivom „MYBEE LINE“od strane kreatora i autora.
-Nadalje najavljen je i projekt udruge i grada VG pod nazivom „ Apiland „ na kojem se i dalje intenzivno radi te je od strane Grada pokazana dobra volja i interes.
-Udruga je sudjelovala u projektu „Dani planeta Zemlje“ koji je održan u org. Grada VG iza učilišta gdje su djeci vrtićkog uzrasta prikazani razni segmenti iz domene zaštite prirode,gdje su čl.udruge imali svoj poučni panel o životu pčela i pčelarstvu.
-U nekoliko navrata razmatrani su natječaji grada VG,Zagrebačke županije i NPP pri čemu je usuglašeno da se prilikom prijave na natječaje daje prioritet na opremu(topionici,bušači okvira) te promo. materijale za udrugu(Letci,šeširi,majice)
-razrađena je manifestacija 16 .gastro Turopolja i 5. dani meda u V.Gorici, te je povodom iste održan i radni sastanak sa izlagačima. Sudjelovalo je 8 izlagača PU turopolje.
-članovi udruge su i ove godine sudjelovali na 8. Festivalu pčelarstva i 15.ocijenjivanju medova Zagrebačke županije gdje su postigli zapažene rezultate kakvoće meda.
-Raspravljano je o skladištenju i načinu uporabe i uklanjanju nepravilnostipri uporabi novo nabavljene opreme.
-Postupano je i po natječaju Zagrebačke županije koji je raspisan za pomoć pčelarima (OPG) ,nabava šećaera za prihranu pčela, koji je raspisan zbog gubitaka od mraza i suše.
-Dogovoreno je da se članstvo upozna da svoje prijedloge i primjedbe mogu iznositi na predavanjima kako bi svi bili upoznati i eventualno i raspravljati o istima.
-Postavljeno je i pitanje proslave „Sv.Ambrozija“, zaštitnika pčela i pčelara, isto je u radu.
-Utvrđen je popis predavača i tema te raspored ,mjesto i vrijeme predavanija, ista se već provode.
-I nadalje se provodi škola kompjutora za starije članove udruge .(Pletikapa)
-Odbor je upoznat da HPS donosi pravilnik o radu povjerenika pašnog reda o čemu će se pravovreeno izvjestiti članstvo.
-Konstatirano je da postoji potreba za ažuriranjem podataka članstva,tel. mob, mail-ovi te je potrebno članstvo upoznati da prilikom plaćanja članarine provjere podatke i u slučaju potrebe obavijeste o izmjeni podataka.
Izvješće podnio:
Branko Piculek, član UO