Posted on

    Dana 13.04.2016 godine s početkom u 20 sati održan je sastanak UO.i NO PU “Turopolje” na kojem su nazočili :

D.Frangen,N.Brnada,B.Piculek,I.Klarić,M.Mlinarić,Z.Kralj,M.Pletikapa i M.Zbačnik.

   Odmah po početku sastanka M. Mlinarić izvjestio je odbor da je došao do saznanja o postojanju ,sumnje, na gnjiloću na jednom pčelinjaku u V. Gorici. O istome Nikola Brnada je SMS-om odmah izvjestio i upozorio članove udruge, te naložio pregled i kontrolu na pčelinjacima, sukladno zakonskoj regulativi.

    Mario Zbačnik izvjestio je o  poticajnim sredstvima za pčelare sa područja grada V.Gorica, da je otvoren natječaj za posjednike pčela iz grada(pčelar OPG i pčele na području grada),koji je otvoren do 01.10.2016,te se za isti potrebno javiti u ured za poljoprivredu grada VG.

    Predsjednik Dario Frangen izvjestio je o kontaktu sa mjerodavnim iz županije i grada VG u svezi mjera poticaja za udruge gdje je izvjestio da  po mjeri 1.1 kao udruga možemo aplicirati do 10000 kuna za edukacije, nastupe na sajmovima, izrade promo materijala, od koji je prihvatljivo do 70% troškova.

      u mjeri1.3  udruga može aplicirati za projekte  poboljšanja kvalitete meda gdje je moguće aplicirati do 50000 kuna po projektu, 5000 kuna za nabavku medonosnog bilja,te 10000 kuna za tehnićnu pomoć pčelarima. 

   U  svezi istoga M. Zbačnik je preuzeo obvezu da se raspita kod ponuđača te pronađe najpovoljnjijeg, nakon čega će se odlučiti o istome i podnijeti zahtjev za subvenciju.

     Također je dogovoreno da se i dalje nastavlja suradnja sa gradom na manifestaciji ” Gastro Turopolja”, te animiranju članova na sudjelovanju .

     U daljnjem tijeku sastanka izložen je prijedlog o promjeni  knjigovodstva za udrugu, a radi uočenih nedostataka o čemu, nakon prikupljenih prijedloga, slijedi rasprava i usuglašavanje, te eventualno prihvaćanje novog knjigovođe.

     Milorad Pletikapa podnio je izvješće i analizu rada Web stranice udruge, pri čemu je zaključak da je ista dobra i vrlo dobro posječena ,kako od članova tako i od strane drugih posjetitelja , kao i potrebu proširenja sadržaja na stranici, angažiranja i ostalih članova u rad stranice.Također je izložio ideju o  mogućnostima prihodovanja na stranici,po čemu se nastavlja rad.

    Otvorena je rasprava o ostalim troškovima, financiranju putnih troškova, mobitela i reprezentacij, također se čekaju konkretni prijedlozi,nakon čega će se pristupiti usuglašavanju i ostalim mjerama vezano uz isto.Također je prihvaćen stav da se kupi printer kojim će se izrađivati čl. iskaznice te drugi promo. materijal za potrebe udruge i članova, dok je eventualna kupnja laptopa i projektora koji bi se koristili za predavanja i osnivanje baze podataka udruge , stavljeno u budući plan rada udruge, naravnu uz stalnu animaciju  članstva na aktivnost u udruzi i  međusobnu suradnju.

 Završeno u 23,00 sati.