Posted on

            Zapisnik sa sastanka UO PU Turopolje

 Dana 16.01.2016 godine , održan je sastanak NO i UO PUT na kojem su su  bili prisutni:

 
    NO:Mato Mlinarić,Zvonimir Kralj,Izudin Mujkić  
 
    UO:Milorad Pletikapa,Tomislav Zubec, Antolčić Miroslav,Dario Frangen,Igor Klarić,Branko Piculek i Ivica Mirenić
 
             Sa radom je započeto u 19,00 sati
 
      DNEVNI RED:
 
  1. članarina
  2. informatizacija-web stranica
  3. jrdž
  4. razno
 
                           Dnevni red prihvaćen je jednoglasno.
 
     Po točkama dnevnog reda UO I NO, izvješćen je  od strane zaduženih članova,te je provedena rasprava po točkama kako slijedi.
  
   po t.1.
 
        Dario Frangen izvjestio je o dosadašnjem načinu prikupljanja članarine, te da slijedi nov način evidencije, vezano uz novi program na Web stranici udruge ,te o potrebi izmjene podataka na memorandumu koji nedostaju. 
         Nadalje je određen termin članarine -31.01.2017 god u 17,30 sati prije predavanja, te da se iznos neće mijenjati, odnosno ostaje  375 kuna za redovne članove i 150 kuna za pridružene čl.
      Iznešeno je prihvaćeno , te će Nikola Brnada izvijestiti članstvo putem SMS-a.
 
     po t. 2. 
 
            Dogovoreno je da će slikanje za potrebe buduće iskaznice vršiti Ivica Mirenić  i zajedno sa M.Pletkapom sve to ukomponirati na web stranici, gdje će se  nadalje voditi evidencija članstva sa svim podacima o članstvu.
    Također je dogovoren prijenos blagajne novoizabranom blagajniku Tomislavu Zubecu.
     Prihvaćeno je da će se papir za printanje i toneri ,a koji će se rabiti za potrebe udruge ,kupovati od sredstava udruge.
     
     Tjekom sastanka Milorad Pletikapa prezentirao je ukratko rad novog programa  po kojem će se voditi potrebne evidencije,uplate,isplate, pčelinjaci i dr. ,dok je još dio programa u izradi.
     Raspravljalo se i o potrebi  članstva koje će se uključiti u rad na web stranici.
      Utvrđen je kostur za izradu iskaznice koje će se izrađivati po godinama plaćanja članarine.
 
       po t.3.
 
             D.Frangen je izvjestio  da je održan sastanak sa predstavnicima  HPS-a i HPA, gdje je dogovoren  način na koji će HPA  upisivati pčelinjake, odnosno da pčelari ne moraju ići u HPA ,već da će se podaci povlačiti iz baze HPS-a, a o čemu će se obavijestiti članstvo.
 
       po t.4.
 
        Tomislav Zubec istaknuo je problematiku oko uporabe sterilizatora za vosak, gdje su se svi složili da je potrebno definirati način uporabe sterilizatora i preše za vosak do sljedećeg sastanka,kako bi isti mogao početi sa radom ,odnosno koristiti ga članovi,pripremiti prijedloge.
    
  Nadalje je prihvaćen prijedlog, da ukoliko će biti natječaj za kupnju opreme, da se kupi  preša za voštinu, te eventualno i topionik za vosak, čime bi se zaokružila cijelina postupanja sa voskom.
 
  Miroslav Antolčić je zatražio da se ispunjavanje ankete prolongira  na termin sakupljanja članarine 31.01 .2017 radi dorade.Prijedlog je  prihvaćen.
 
 
             Završeno sa radom u 21,00 sati
 
 
 
                                                  za upravni odbor
 
                                                     Branko Piculek