V. Gorica,16.09.2017. g.
ZAPISNIK
Sa sastanka UO i NO PU Turopolje održanog dana 11.09.2017 godine u Velikoj Gorici s početkom u 19,00 sati.
PRISUTNI:
D.Frangen,M. Zbačnik,T.Zubec,I.Klarić,B.Piculek,I.Mujkić,Z.Kralj,M. Pletikapa, M Antolčić, I. MIrenić.
ODSUTNI:
M. Mlinarić i N. Brnada.
Sastanak je otvorio predsjednik D. Frangen koji se je odmah u početku osvrnuo na lošu pčelarsku godinu s naglaskom na ogromne štete koje pretrpjeli pčelari na jugu naše Domovine ,prvo od suše, a zatim od kiša i poplava.
Nadalje je izvjšćen odbor o podacima sa terena koji ukazuju na reinvaziju varooze i potrebom za sustavnim suzbijanjem i pozivanjem članstva na ozbiljnost te problematike.
Ponovno je aktualizirana potreba i obveza onih koji to još nisu učinili, da registriraju svoje pčelinjake u HPA, preko koje se vode evidencije pčelinjaka, te je isto besplatno do kraja ove godine.
Dario Frangen je izvjestio odbor o provedenim i realiziranim natječajima na koje se udruga prijavila projektima i to:
-odobrenih 10000 kuna od županije za promociju ,a od kojih su izrađeni promo letci ,novi baner, kape(šeširi sa logom udruge) i majce također sa natpisomk i logom udruge.
-za stručna predavanja i edukacije 9200 kuna
-za teh pomoć 15000 kuna od kojih će se nabaviti topionik sa prešom za voštinom.
Od natječaja iz V.Gorice također su odobrena sredstva od kojih će se nabaviti bušači okvira, te također izraditi promotivni i edukativni materijali.
Otvorena je rasprava povodom manifestacije „Gastro Turopolja“ ,koja će se održati 15.10.2017 godine s početkom u 10 sati. Za istu manifestaciju odobreno nam je šest izložbenih klupa koje će biti smještene na prostoru okolo muzeja „Turopolja“.
Odmah je dogovoreno da će izlagači koji će nastupiti dobiti po dvije majce i jedan šešir za potrebe manifestacije,a ostlai će biti podijeljeni članovima .
Također je dogovoreno da će jedan dio opreme (bušači i topionik) biti pohranjeni kod I. Klarić i M. Antolčić , dok se ne riješi problematika prostorija udruge, a NADALJE je potrebno izraditi i pravilnik i evidenciju korištenja opreme.
Raspravljalo se i o nadolazećim predavanjima, temama i predavačima koji će biti pozvani , a po čemu se još nastavlja rad, odnosno zaprimati će se i raspraviti prijedlozi tema i predavača.
Završeno u 21,oo sati.
Za UO sastavio:
Branko Piculek ,član Uo